Professioneel assortiment

Altijd op voorraad

Op werkdagen voor 16.00 uur besteld, morgen in huis

Klantenservice banner.png

Klantenservice

Veelgestelde vragen

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Bestel op werkdagen voor 4 uur 's middags en de bestelling wordt dezelfde dag verzonden. Wij verzenden met PostNL. De leverdagen van PostNL zijn maandag t/m zaterdag.

Er wordt altijd aangegeven of een product op voorraad is. De meeste producten zijn direct leverbaar en worden dus dezelfde werkdag nog verzonden. Mocht een product niet direct leverbaar zijn, dan wordt de bestelling verzonden zodra alles weer compleet op voorraad is. 

Hoe kan ik een bestelling retourneren?

Heb je een product ontvangen dat niet helemaal naar wens is? Dan kan je dit product (ongeopend) binnen 14 dagen na aankoop kosteloos terugsturen naar ons.

Neem contact met ons op als je een product retour wilt zenden.

Retourvoorwaarden:

  • De aankoopdatum is maximaal 14 dagen geleden
  • Het product is ongeopend (doordat wij hygiënische producten aanbieden, kunnen deze na openen niet retour) 

Wij zijn bereikbaar via: info@tandwinkel.nl of 085-040 29 00



Waar kan ik de voorraad van een product vinden?

Bij de producten staat vermeld of wij het product op voorraad hebben. Als er bij het product staat dat wij deze op voorraad hebben, betekent het vóór 16:00 uur besteld, vandaag verzonden.

Als wij een product niet op voorraad hebben, staat die aangegeven bij het product met aangepaste levertijd. Heb je alsnog vragen over de levertijd van product? Wij informeren je graag!

Wat zijn de verzend/orderkosten?

Voor bestellingen in Nederland hebben wij een standaardtarief voor de orderkosten van € 3,25.

Voor bestellingen naar België is het standaardtarief voor de orderkosten € 5,95.

Krijg ik een Track en Trace bij mijn bestelling?

Zodra je iets op onze webshop hebt besteld, ontvang je altijd per mail een bevestiging en na verzending een track en trace code.

Retourneren

Hoe kan ik een bestelling retourneren?

Heb je een product ontvangen dat niet helemaal naar wens is? Dan kan je dit product (ongeopend) binnen 14 dagen na aankoop kosteloos terugsturen naar ons.

Neem contact met ons op als je een product retour wilt zenden.

Retourvoorwaarden:

  • De aankoopdatum is maximaal 14 dagen geleden
  • Het product is ongeopend (doordat wij hygiënische producten aanbieden, kunnen deze na openen niet retour)

Wij zijn bereikbaar via: info@tandwinkel.nl of 085-040 29 00



Wat zijn de retourvoorwaarden?

Heb je een product ontvangen dat niet helemaal naar wens is? Dan kan je dit product (ongeopend) binnen 14 dagen na aankoop kosteloos terugsturen naar ons.

Neem contact met ons op als je een product retour wilt zenden.

Retourvoorwaarden:

  • De aankoopdatum is maximaal 14 dagen geleden
  • Het product is ongeopend (doordat wij hygiënische producten aanbieden, kunnen deze na openen niet retour)

Wij zijn bereikbaar via: info@tandwinkel.nl of 085-040 29 00


Levering

Track & trace zegt dat het pakket is geleverd, maar ik heb niks ontvangen?

Het gebeurd wel eens dat de track & trace zegt dat uw pakketje is afgeleverd, maar u nog niks heeft ontvangen. Helaas is het pakket ten onrechte afgescand. PostNL scant elke dag alle brievenbuspakketten af als zijnde geleverd, terwijl als uw pakketje iets vertraagd is dan lijkt het alsof uw pakket bezorgd is, maar zit het werkelijk nog in levering.

Helaas gebeurt dit vaker bij PostNL, ondanks dit enorm verwarrend werkt. De verwachting van PostNL is dat uw bestelling binnen enkele dagen alsnog bezorgd gaat worden. Is het na een aantal dagen nog steeds niet bezorgd? Neem dan contact met ons op.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Bestel op werkdagen voor 4 uur 's middags en de bestelling wordt dezelfde dag verzonden. Wij verzenden met PostNL. De leverdagen van PostNL zijn maandag t/m zaterdag.

Er wordt altijd aangegeven of een product op voorraad is. De meeste producten zijn direct leverbaar en worden dus dezelfde dag nog verzonden. Mocht een product niet op voorraad zijn, is de levertijd 5 tot 10 werkdagen.

Door welke vervoerder wordt mijn pakket bezorgd?

Al onze bestellingen worden verzonden met PostNL.

Verzenden jullie ook naar het buitenland?

Tandwinkel verzend in Nederland en België. Bij het afronden van de bestelling is het mogelijk om het land aan te geven. Specifieke wensen? Vraag naar de mogelijkheid via info@tandwinkel.nl.

Kan ik naar een PostNL punt verzenden?

Op dit moment is dat helaas nog niet mogelijk. Ook het adres van een PostNL punt invullen werkt niet en pakketten raken hierdoor kwijt. Vul altijd uw eigen adres in. Mocht u niet thuis kunnen zijn tijdens het afleveren van het pakket, dan wordt uw pakket alsnog naar een PostNL punt gestuurd. Vul dus ten alle tijden uw eigen adres in.

Betaling

Op welke manieren kan ik betalen?

De betaling kan worden voldoen via IDEAL en Bancontact. Op dit moment hebben wij niet de mogelijkheid om achteraf te betalen of op factuur.

Kan ik veilig betalen?

Ja, je kan bij ons veilig betalen. Wij hebben een koppeling met het betalingssysteem van Mollie. Wij maken gebruik van betaalmogelijkheden IDEAL en Bancontact.

Overige

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Het is in overleg mogelijk om bij ons een bestelling af te halen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Wij zijn bereikbaar via: info@tandwinkel.nl of 085-040 29 00

Ik heb een klacht, wat moet ik nu doen?

Als je niet tevreden bent met één van onze producten, kan je contact opnemen met onze klantenservice.

Wij zijn bereikbaar via: info@tandwinkel.nl of 085-040 29 00

Wat zijn de openingstijden van Tandwinkel.nl?

Via onze website kan je 24/7 bestellingen plaatsen.

Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 8:30 tot 17:00 uur.

Zijn de prijzen op de website inclusief BTW?

Alle prijzen op de website zijn in Euro’s (€), inclusief BTW.

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?

Zodra je via onze webshop een product hebt besteld, krijg je altijd per mail een bevestiging. Heb je geen bevestiging ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Wij zijn bereikbaar via: info@tandwinkel.nl of 085-040 29 00

Hoe kan ik een account aanmaken?

Heb je nog geen account bij ons? Dan kan je deze hier aanmaken.

Kan ik mijn bestelling annuleren/wijzigen?

Ja, je kan een bestelling annuleren of wijzigen door contact op te nemen met de klantenservice.

Wij zijn bereikbaar via: info@tandwinkel.nl of 085-040 29 00

Ik kan een product niet vinden op de website

Kan je een product niet vinden op onze website? Dan helpen wij je graag met het zoeken naar het juiste product. Als wij een product niet in ons assortiment hebben, kunnen wij deze vaak speciaal bestellen.

Nog vragen?

We zijn bereikbaar via onderstaande gegevens:

Telefonisch
085-040 29 00 (ma t/m vr 08.30 tot 17.00 uur)
WhatsApp
06-34118126

Per mail
info@tandwinkel.nl

Contact

Tandwinkel.nl Middelweg 58 4196 JJ Tricht Nederland

Professioneel assortiment

Altijd op voorraad

Op werkdagen voor 16.00 uur besteld, morgen in huis

+31 (0)345 582 546